Please creadit to original post..

Hari ini aku nak ingatkan kepada semua blogger.. jika dah ambil gambar utk letak dekat blog anda sila jgn buang watermark pemilik asal.. hargailah usaha mereka tu.. kita jgn pikir diri sendiri sahaje, al maklum la kita tak kenal pemilik asal jgn sampai kita tak hargai mereka..

kita nak mudah je.. ambik gambar orang lepas tu upload dalam blog kita.. lepas tu buang watermark pemilik asal dan ada jugak yg letak water dia sendiri tanpa segan dan silu.. memg tak hampes la orang camni.. selfish..!

lagi satu creadit to pemilik asal.. letak la link asal pemilik itu.. cantoh gambar diatas ni aku ambil dr http://vulpineninja.deviantart.com/art/Chibi-Adam-Lambert-182052516?q=gallery:VulpineNinja&qo=5

ok semua..! hargai jasa mereka..!

di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua blogger,photographer dan bekas client aku serta juga bakal client aku tahun ni..
Maaf Zahir dan Batin.

pecah kace pecah gelas..
sudah bace harap balas..

yebeda bedu esok raya...!

P/s: rasanya dah lama tak guna pantun ni.. al maklum la skrg kad raya dah tak hantar,hehe..

0 Kritikan.. apa lagi..Jom Kritik..!:

Catat Ulasan

LANGGAN INFO FOTOGRAFI SEKARANG..! Just isi email je..

Jika Blog ini berguna dan memberi info kepada anda, sila follow serta war-warkan kepada rakan-rakan anda jika Blog ini Tak OK sila komen disini..
>>>>> Nak Tanya Soalan Pun Boleh <<<<<