85% daripada kejayaan anda bergantung pada orang..?

85% kejayaan anda bergantung pada orang lain. Oleh itu,tentukan siapakah “orang lain” itu!

Saya pasti anda kenali muli-millionaire Robert Kiyosaki. Dalam salah satu temuramahnya, Kiyosaki mengatakan bahawa dirinya ingin menjadi amat kaya, oleh itu beliau bergaul dengan billionaires!

Begitu juga motivator Anthony Robbins mengatakan dirinya merapati orang-orang yang lebih berjaya daripadanya dan lebih bermotivasi dari dirinya.

Dalam menentukan bulatan kenalan anda, anda perlu memilih sedikit.

Bukan bererti tidak kawan dengan sesetengah orang! Tetapi, dekati juga mereka yang lebih berjaya daripada anda, baca kisah-kisah mereka yang berjaya dan aplikasikan apa yang dapat dipelajari daripada bulatan kenalan anda yang berjaya.

Sekali lagi saya ulangi statistik… 85% kejayaan anda bergantung pada orang lain. Oleh itu,tentukan siapakah “orang lain” itu!

atikel ini aku ambil dari web irfankhairi.. so kepada blogger-bolegger dan photographer-photographer dekati orang berjaya..


p/s :amaran dekat aku tak boleh bergantung,huhu..

4 Kritikan.. apa lagi..Jom Kritik..!:

ler... baru nak bergantung ngan ko.. ahaksss.....

ko nak bergantungan dgn aku ke..? rasa tak boleh kot.. sbb aku kecik,hehe..

ler kecik lg ke? isk isk isk.... bila la nk beso dak kecik neh...

budak ni bukankecik tapi terbantut.. oh abg pendek,wakakaa..

Catat Ulasan

LANGGAN INFO FOTOGRAFI SEKARANG..! Just isi email je..

Jika Blog ini berguna dan memberi info kepada anda, sila follow serta war-warkan kepada rakan-rakan anda jika Blog ini Tak OK sila komen disini..
>>>>> Nak Tanya Soalan Pun Boleh <<<<<