kenapa perlu outing..?



kenapa saya suka aouting..?

kenapa saya suka outing..!

kenapa suka outing..?

bak kata perpatah fotografi "try and error.." tapi la ni dah tak panggil try n error.. lani dah ubah.. depa panggil "try sampai teror"..(hebat)..takda la.. semua ungkapan tu hanya motivasi utk org yg baru nak belajar sesuatu yg baru.. apa yg penting kita perlu usaha utk mempelajri sesuatu yg baru..

skrg ni aku duk perati byk group yg rajin outing hujung minggu antaranya geng venture kreatif, depa ni memg rajin.. jika takdak outing depa buat TT.. jika takda TT buat makan2 bersama family.. pendek kata memg selalu la depa ni duk jumpa.. tu sebb depa lani makin ramai pengikut.. silap2 boleh jadi fonemena VC team.. ganti CS punya team,haha.. janji ada input bila berkumpul tu.. jgn duk asyik tayan gajet je,hehe..

Kelebihan bila berOUTING..
> dapat kenal ramai kengkawan jurugambar(terutama aweks2)
> boleh belajar benda baru terutama ttg setting camera
> boleh promosikan perkhidmatan yg kita buat.
> boleh test kamera kawan2.
> boleh pinjam lens.
dan yg paling penting sekli boleh jalan2..


so macam mana skrg nak join outing tak.. jika nak outing join je mana group atau calling member yg berdekatan dan sekepala.. atau jika rajin join outing IJAM U.F.O dia memg rajin buat outing..

jika duduk kepala batas lagi seng boleh calling2 aku.. sure aku p.. (itu pun jika aku tak keje) al maklum la aku ni bukan jurugambar sepenuh masa macam pakcik nasir or pakcik naza .. aku kerja makn gaji,hehe..

0 Kritikan.. apa lagi..Jom Kritik..!:

Catat Ulasan

LANGGAN INFO FOTOGRAFI SEKARANG..! Just isi email je..

Jika Blog ini berguna dan memberi info kepada anda, sila follow serta war-warkan kepada rakan-rakan anda jika Blog ini Tak OK sila komen disini..
>>>>> Nak Tanya Soalan Pun Boleh <<<<<