And1 basketball street 3 on 3 penang 2011..


14 ogos 2011 AND1 telah mengajurkan basketball 3 on 3 street full gelangang.. so aku sempat shoot beberapa moment semasa pertandingan itu berlansung.. pada hari tu aku free so kau bawa student basketball KMPP KAKOM 2011 , aku bawa 4 orang je.. tak muat masuk kereta aku.. anta ra yg pergi Lee, Alif, Jimmy dan sin chian.. walaupun bulan puasa, aku gagahkan juga pergi tengok.. nak hantar TEam masuk dah tak sempat.. so tengok je la..

Tapi aku tak berpuas hati sikit dgn pengajuran tahun ni.. kenapa penganjur (AND1) buat pada bulan puasa, kenapa buat di times squere Penang.. bagi agak kurang sesuai buat pada bulan puasa.. bagi player melayu agak kurang selesa sbb di lansungkan pada waktu siang di bulan puasa.. tidak pihak AND1 tidak pikir perasaan player beraga Islam.. mereka pun ingin turut serta juga.. harap tahun depan pihak AND1 akn pikir sama player yg beragama islam..

apa-apa pun tahunnya punya ada kelaianan sikit dari sigi format permainan tahun lepas half gelangang.. berbanding tahun ni full gelangang.. tahniah AND1 atas pembaharuan ini.. bagi bila main Full ni byk skill n taktikal yg ditonjolkn.. tahniah AND1, moga tahun depan anjur lagi..

sebagai halua mata lihat lah gambar yang sempat aku shoot pada hari kejadian..







to see more picture subscribe my blog..
just isi email anda di ruang LANGGAN INFO FOTOGRAFI


1 Kritikan.. apa lagi..Jom Kritik..!:

Catat Ulasan

LANGGAN INFO FOTOGRAFI SEKARANG..! Just isi email je..

Jika Blog ini berguna dan memberi info kepada anda, sila follow serta war-warkan kepada rakan-rakan anda jika Blog ini Tak OK sila komen disini..
>>>>> Nak Tanya Soalan Pun Boleh <<<<<